Bloggtorka!

Får be om ursäkt för min totalt enorma bloggtorka!, men alla drabbas nån gång utav den, man varken orkar eller vet vad man ska skriva om ibland. Speciellt när min blogg känns så trist just nu!, försöker ju få till den så bra som möjligt men det e alltid något som ska krångla!, får väl be min snälla kusin om lite hjälp, han e ju verkligen high på här med HTML-koder och allt skit som hör bloggdesign till! :p. Hehe. Måste ju få ordning på det, och tills dess så ber jag er att stå ut så länge! - nytt ansikte kommer =), förr eller senare iaf ;). Men just nu ligger jag och kollar på nån animerad film som heter dead space, får se vad den kan erbjuda, är ju ingen Robert Pattinsom film som kan få en på gott humör! :(. Får väl se Twilight för femtioelfte gången igen sen =), hehe, man kan bara inte få nog (a). Förresten kan ju típsa om att H&M har en hel del rea just på sin internetshop!, om det nu har undkommit er! ;), beställde en pålsjacka som jag velat ha ett tag för bara 300 riksdaler! =), helt ok pris! =) www.hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0