Bridget Jones Dagbok

Hej bloggen!

Nu sitter jag och kollar på Bridget jones dagbok på femman, den e bara så galet bra!! :), hon e så där härligt pinsam och verkligen bjuder på sig själv =). Men törstig som ett svin är jag, och sjukt sugen på cola!!, alltid när man inte har cola så blir man alltid sugen på det och affären där nere är ju stängd nu så :(, stänger vid 21. Idag snöade det ju riktigt med så det e lite vitt på backen, verkligen myyysigt :). Imorgon ska jag upp tidigt och ska till Contacta tror jag och göra synundersökning och skaffa nya glasögon, behöver verkligen nya då mina gamla är tejpade och skeva totalt. Haha. Men men nu ska jag göra mig lite te. Ha det så bra, pusss!


Kommentarer
Postat av: BECCAAAA

jag har försökt ringa dej, men du svarar aldrig, sviiik!!!!!

2009-12-25 @ 02:57:44
URL: http://beccapizarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0