Lite funderingar...

Ligger här försjunken i mina egna tankar, inte ofta jag ligger såhär och tänker så djupt, men när man inte har så mycket annat att göra så släpper man in lite mer tankar och reflekterar över saker man inte brukar göra. Men känns det inte bara som att livet ibland rusar fram?, precis som man i sims ni vet, trycker fastforwardknappen?. Man hinner knappt med att tänka eller ens känna över vissa saker för det går så galet snabbt, och man känner den där frustrerande känslan av att inte kunna stänga av den eller göra någonting överhuvudtaget för att det ska sluta?, man vill bara trycka på paus  ibland, kunna andas in några stoora andetag och sen försöka komma på vad man ska göra för att det ska gå i "normal" fart sedan?. Som tex när man längtar efter någonting, kanske en resa, ett speciellt datum du kanske ska resa bort eller bara något helt annat, det känns som det går oliiiiiiidligt sakta innan man kommit dit, men sen när man väl är där så går den där fastforwardknappen in och vips så e allt över?. Precis som att den där njutningen av att komma bort eller bara göra något annat ska gå så fort som möjligt så man kommer in i den där "tysta-lidande" fasen. Och för att inte tala om hur folk runtomkring en, ibland vill man bara inte att saker & ting inte ska förändras, men det gör dem ju ändå. Vissa har hur bråttom som helst med att få ut allting utav livet på bästa snabba sätt medans andra drar ut på det. Och ingen såklart ska ju kunna döma, för inga utav sätten är ju "rätt eller fel", alla tycker ju olika och ser på saker ur olika sätt, men slutresultatet kan ju visserlgen skifta, men bara man är nöjd själv så borde det ju räcka?. Jaja, jag vet att jag kan babbla på men det var bara några tankar jag ville dela med mig utav! :), ta hand om er!, puss o kram.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hejsan : ) Komma om det finns guider på designadinblogg.se : ) Är lite krångligt att förklara i text såhär : )

2009-11-26 @ 07:07:40
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0