New Moon

Nu har jag äntligen sett den! :) och gud, den var underbar, helt magisk. Iaf Robert Pattinson som spelar Edward Cullen ;), haha, jag kom på mig själv emellanåt med att mitt hjärta rusa iväg och slog 5 000 000 slag i minuten! :O, shit att jag inte fick en hjärtinfarkt!! :O, jag trodde verkligen jag skulle kola där ett tag, men då hade man ju iaf dött lycklig^^, haha nej då inte överdriva så mk tkanske :), but i maybe telling the truth ?, you dont know ;). Ser ju verkligen fram emot 3:an!, vill se den nu, nu, nu!!!!! :), men det verkar ju som att den släpps nån gång i mars 2010?, om man nu ska tro IMDB. Hoppas det iaf så jag inte måste väänta så länge. Nu ska jag drömma om han lite :). Puss puss så länge 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0