Myyst

Hallå hallå!! var en låång daag å natt igår må ni tro, vi hade ju megaprov i skolan idag :p eller "mega" å mega, vi fick uppgifter med oss förra veckan att plugga på över 60 frågor om hjärtat, kärlsjukdomar, andning å u name it asså och idag då när vi fick provet var det 14 futtiga små frågor och typiskt nog hade ja inte tränat in på just dem, min vanliga tur :p så jag var förbannad som en gås, (hmm hur nu dem blir förbannade?) men iaf, Läraren stod inte i högt i kurs hos mig iaf just då!. Men men blev på bättre humör allt eftersom.. verkligen mkt tack vare mina underbara tjejor <3

Men efter skolan kom Denize hem till mitt lilla krypin och vi drack lite vin o bara myste <3 hur trevligt som helst! :) Dock sitter man här nu med världens huvudvärk :/, jobbigt, men de går väl över =).

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0