Nanana

Idag har jag fanimejj varit duttia sörrni ;)!!!, haha.. bonnig jag lät <------ försöker igen -----> idag har jag varit extra extra duktig! jo för jag har skrivit klart en relativt stor tenta om Diabetes och gjort resten av tema 10, 12 och kompletterande från provet! :D känner mig ganska så nööjd! ;)..hoppas på ett VG i denna kursen, men tror inte ja kommer få de :/ gjort bra ifrån mig innan åså, men missat lite... men man kan ju alltid hoppas! :) fick VG i förra kursen å det var grymt kul :) bara ja gör bra ifrån mig på praktiken kanske det blir ett MVG ;) jag har gått å blivit pluggnörd =P brillorna e på plats å ja baaa suuger i mig kunskapen som en fucking svamp ;) *fuktar saliv på fingertoppen och drar på ögonbrynet ;)mihihi..

Ne nu ska ja röjja undan lite här så man kan lägga sej sen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0