Ooops i did it again....

Jag glömde helt bort bloggen! :) haha.. som Brittan sjunger så gjorde jag det igen. Men har ju haft mycket att göra med skola å allt nu som kommit igång! haha eller det gjorde det för typ 6 - 7 veckor sen. But whos counting :p. Det blir lätt så när man går upp runt 7 igen som man inte gjort på över två år sedan gymnasiets tid! =P, sen när man kommer hem är man ju oftast så död att man inte orkar göra annat än att bara slänga sig i sängen och ligga där för resten av kvällen =). Men men kan ju dra allt i det stora hela ;). Går ju som sagt omvårdnad på komvux och den är på 1 och ett halvt år så man har något att göra en längre tid! Och jag trivs så underbart bra!! lätt bästa man gjort på läänge, eller kanske nån gång till och med?. Träffat världens gooaste tjejer som Jessica, Nora, Denize och Sandra =).. helt underbara och dem e största bidragstagaren till att man trivs så bra. Vi e bäst helt enkelt ;)!! att man kan komma folk så nära på så kort tid är helt otroligt =)

Just nu kan jag berätta att vi har börjat med vår andra kurs nu, Medicinsk grundkurs, den lär man sig mkt utav men är väldigt mycket vi ska kunna på så kort tid så det känns lite jobbigt :/. Men det klarar jag allt av!. Får ju go hjälp så :)!

Hörs lite senare igen, ciao :)


Kommentarer
Postat av: denize

tack gumman du e me den största faktorn att vi stormtrivs!!tack även för i fredags!!du e underbar!!inga probs komma gooa flickor som dej nära på ap-kort tid;)nana gott!!puss å kram te en av världens finaste girls

2010-03-01 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0