We can work it out..

Sitter här med datan och bara väntar på att tiden ska gå till mitt älsklingsprogram CSI börjar :) <3. Och lyssnar faktiskt på Andreas johnsons låt.. den från melodifestivalen. Ganska så känslofull låt :), jag börjar känna mig lite medtagen faktiskt och börjar fundera lite över allt och ingenting... jag blir sån ibland.. ni vet, tänker djupt :), det tror man säkert inte alltid om mig, men man kan inte alltid ta allt så lätt och glatt. Ibland börjar man faktiskt fundera och blir oftast offer för sina egna tankar då. Jag har känt så himla mycket det senaste.. känslor man inte haft på mycket mycket länge bubblar bara upp helt plötsligt, men det känns skönt ändå, vet man att man inte helt blivit känslodöd. Känns bra endå, bra känslor, snart hittar jag det jag letar efter, jag känner det på mig :)
det e jag fan värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0